ورود

ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش
');

پروژه های من

دانلود ترجمه مقاله مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی

موضوع پروژه:ترجمه مقاله مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی

تعداد صفحات:24

فرمت: word

قیمت: 5000 تومان

چکیده: مهمترین وجه تمایز بین رضایت مشتری در بازارهای صنعتی نسبت به بازارهای مصرفی در این است که عرضه کننده صنعتی برای سنجش رضایت با یک گروه و سیستم خریدار روبه رو می‌شود، نه یک فرد. در حقیقت او با سازمان مشتری (customer organization) طرف است، نه مشتری. بنابراین هر یک از آنها (اعضاء سازمان مشتری) معیارهای متفاوتی برای نشان دادن رضایت یا عدم رضایت خود از یک عرضه کننده دارند و این کار را برای سنجش رضایت مشتری در بازارهای صنعتی مشکل می‌کند. به همین خاطر تا به حال در تحقیقات و مقالات ارائه شده پیرامون موضوع رضایت مشتری موارد کمی می‌توان پیدا کرد که در بازارهای صنعتی رضایت مشتریان را مورد ارزیابی قرار دهند. در این مقاله، کوشش شده تا مدل ها، شاخصها و روشهای سنجش رضایت مشتریان صنعتی که تا به حال توسط محققان مورد بررسی قرار گرفته است گردآوری شود، تا بدین وسیله تفاوت بین مشتریان در دو بازار مصرفی و صنعتی و روشهای ارزیابی رضایت آنها بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.

Abstract: The most important distinction between customer satisfaction in industrial markets than in consumer markets is that the supplier industry to measure satisfaction with a group system and the buyer faces, not one person. In fact, he organized the customer (customer organization) side, not client. So each of them (members of the client organization) different criteria to indicate their satisfaction or dissatisfaction of a supplier and have it to measure customer satisfaction in industrial markets is difficult. So had presented papers on research and customer satisfaction issues surrounding the topic can be found in some industrial markets, customers can evaluate. This article attempts to models, indicators and assessment methods of industrial customers that had been studied by researchers is to be collected, thereby to differences between customers in both consumer and industrial markets, and methods for assessing their satisfaction over be considered over.

 

 

برای خرید و یا راهنمایی می توانید با یکی از موارد زیر تماس بگیرید

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید (پشتیبانی 24 ساعته)

تلفن تماس : 09104561172 (پشتیبانی 24 ساعته)

برای مشاهده جزئیات و خرید روی دکمه زیر کلیک کنید

قیمت: 5000 تومان

دانلود فایل

پشتیبانی آنلاین

تماس و خرید

برای خرید و یا راهنمایی می توانید با یکی از موارد زیر تماس بگیرید

ایمیل     این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  

تلفن تماس 09144185326
(24 ساعته)

شما اینجا هستید: Home مقاله و پایان نامه مقالات ترجمه شده دانلود ترجمه مقاله مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی